شرکت نرم افزاری رایان پرسیس

شرکت نرم افزاری رایان پرسیس

شرکت نرم افزاری رایان پرسیس

شرکت نرم افزاری رایان پرسیس

  • ۰
  • ۰

مدیریت یک شرکت نرم افزاری بدون اطلاعات دقیق و به روز امکان‌پذیر نیست ، نرم افزار "مدیریت مشتری و فروش رادیکال" بهره‌وری و کارایی سازمان را افزایش می‌دهد.

با استفاده از این سیستم شما می توانید اطلاعات و سوابق مشتریانتان را ثبت و نگهداری نمائید و در کوتاه ترین زمان ممکن ، می توانید فعالیت های فروش و پاسخ گویی به مشتریان را سامان دهی نمائید. همچنین همواره اطلاعات به روز ، دقیق و صحیحی از حساب ها و مدت زمان پشتیبانی مشتریان خواهید داشت.

نرم افزار "مدیریت مشتری و فروش رادیکال" بصورت اختصاصی برای شرکت های نرم افزاری تولید شده است و هدف این نرم افزار ثبت اطلاعات مشتری و حالات مختلف فروش که شامل فروش نقدی - فروش پستی(دریافت وجه در زمان توزیع) و فروش اعتباری می باشد که در هر لحظه می توانید وضعیت یک مشتری را از لحاظ اطلاعات مالی و سفارشات جدید و همچنین مدت زمان پشتیبانی را بررسی نمائید.

"نرم افزار مدیریت مشتری و فروش رادیکال" ، پیگیری درخواست ها را بسیار آسان نموده و مشتریان شما رضایت خاطر بیشتری نسبت به خرید از شرکت شما را خواهد داشت.


برای خرید اینترنتی / پستی نسخه کامل نرم افزار کلیک نمائید



 

اطلاعات پایه

·        تعریف واحد به همراه ضریب

·        تعریف کالا (نرم افزار) و یا خدمات به همراه کد ، قیمت فروش و قیمت همکار

·        تعریف مشتریان

·        چاپ های پستی : که در آن اطلاعات گیرنده و فرستنده چاپ خواهد شد.

·        تعریف اطلاعات پشتیبانی : امکان تعریف انواع پشتیبانی برای کالاها (نرم افزار) و یا خدمات به همراه مبلغ

·        قرار گرفتن کد های فعالسازی و ایجاد کدها (در صورت نیاز بصورت اختصاصی نوشته خواهد شد)

عملیات فروش

·        ثبت درآمد و هزینه های شرکت

·        ثبت اطلاعات واریزی مشتریان همراه با تعداد قفل های دریافتی (قفل نرم افزاری / سخت افزار) توسط مشتری

·        ثبت اطلاعات قفل های دریافتی (قفل نرم افزاری / سخت افزار) توسط مشتری

·        ثبت اطلاعات خرید پستی (دریافت وجه در زمان توزیع) و امکان انتقال به اطلاعات واریزی پس از دریافت وجه

·        ثبت اطلاعات فاکتور های اعتباری و چاپ پیش فاکتور و فاکتور فروش

·        ثبت اطلاعات پشتیبانی مشتریان به همراه تاریخ شروع و تاریخ پایان پشتیبانی با توجه به نرم افزار خریداری شده توسط مشتری

·        ایجاد کد های فعالسازی و اختصاص آن به نرم افزار خریداری شده توسط مشتری (در صورت نیاز بصورت اختصاصی نوشته خواهد شد)

·        ثبت اموال و دارایی های شرکت

سفارشات و درخواست های مشتریان

·        ثبت سفارشات و درخواست های مشتریان و امکان تعیین کردن دو وضعیت ومعلق و تایید شده برای آنها

·        ثبت اطلاعات نگارش های متفاوت و تغییرات نسخه های نرم افزار ها

·        ثبت تغییرات و امکانات جدیدی که میخواهید در آینده به نرم افزارهای خود اضافه نمائید و امکان تعیین کردن دو وضعیت انجام شده و یا انجام نشده .

·        ثبت سوالات متداول و خطا های ممکن به همراه دستور العمل پاسخگویی به مشتری - این قسمت از برنامه کمک بسزایی در رفع مشکلات و سوالات مشتریان می نماید و همچنین پاسخگویی سریع تر و آسانتر به مشتری را برای کارشناسان پشتیبان شرکت فراهم می کند.

گزارشات نرم افزار

·        گزارش جامع از اطلاعات مشتریان : شامل اطلاعات واریزی ، مدت زمان پشتیبانی و کدهای فعالسازی دریافت شده (قفل نرم افزاری / سخت افزار)

·        گزارش جامع مالی به تفکیک تاریخ ، نوع اطلاعات (اطلاعات واریزی ، اطلاعات فروش پستی ، هزینه ها ، درآمد و ... )

·        گزارش ریز عملکرد مشتریان : در این گزارش کلیه عملیات انجام شده برای یک مشتری را می توانید مشاهده نمائید و وضعیت مشتری مورد نظر از لحاظ بدهکاری ، بستانکاری و بی حساب بودن مشخص می شود.

·        گزارش ماهیانه - ریالی به تفکیک سال . بصورت کلی جمع مبالغ فروش نقدی ، فروش پستی ، فاکتور های اعتباری ، درآمد ، هزینه ، جمع کل واریزی و جمع کل درآمد را در ماه های یک سال نمایش می دهد.

·        گزارش ماهیانه - تعدادی به تفکیک سال . بصورت کلی جمع تعداد مشتریان جذب شده ، تعداد واریزی های نقدی و تعدادد فروش پستی را نمایش می دهد.

امکانات برنامه

·        تنظیمات برنامه : قرار دادن نام و لوگو شرکت خود در نرم افزار برای کلیه چاپ ها

·        امکان تعریف کاریر

·        دفترچه تلفن و ثبت اطلاعات شماره های تماس

·        امکان تهیه و بازیابی از اطلاعات برنامه


  • ۹۵/۱۱/۱۰
  • رایان پرسیس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی