امروزه مشتریان انتظار دارند که خدمات مناسب و سریع را با کمترین هزینه، از فروشندگان دریافت نمایند. از سوی دیگر با افزایش تدریجی مشتریان یک شرکت کنترل و نگهداری اطلاعات خرید یک مشتری، خدماتی که به آنان ارائه شده است زمان و هزینههای زیادی را متوجه سازمان می نماید.
با استفاده از نرم افزار مدیریت خدمات پس از فروش رادیکال می توانید تمامی اطلاعات مرتبط با مشتریان ، اطلاعات خرید و فروش و تمامی خدمات و سرویس های ارائه شده به مشتریان را کنترل و مدیریت نموده و کمک بسزایی در کاهش هزینه های شرکت خواهد کرد.
برای خرید اینترنتی / پستی نسخه کامل نرم افزار کلیک نمائید
اطلاعات مرتبط با اشخاص
· تعریف استان به تعداد نامحدود
· تعریف شهر به تعداد نامحدود
· تعریف گروه طرف حساب به تعداد نامحدود
· تعریف طرف حساب (مشتریان) به همراه اطلاعات شخصی ، بانکی و ثبت آدرس و شماره همراه و تلفن به تعداد نامحدود برای هر طرف حساب (مشتری)
· جستجو و چاپ لیست طرف حساب (مشتریان)
· تعریف سمت به تعداد نامحدود (سمت برای کارمندان و تکنسین ها استفاده می گردد)
· تعریف واحد های سازمانی به تعداد نامحدود
· ورود اطلاعات کارمندان و تکنسین ها - ورود اطلاعات شخصی ، اطلاعات استخدامی و بیمه ، تعیین سمت و واحد سازمانی برای کارمندان و تکنسین ها
· جستجو و چاپ لیست کارمندان و تکنسین ها
اطلاعات مرتبط با کالا و خدمات
· تعریف واحدهای کالا به تعداد نامحدود
· تعریف انبار ها به تعداد نامحدود به همراه آدرس و شماره تماس و تعیین انباردار
· تعریف گروه کالا به تعداد نامحدود
· تعریف کالا ها به تعداد نامحدود به همراه مدل و قیمت خرید و فروش اول دوره و تعیین مالیات و سایر مشخصات فنی کالا ها
· تعریف گروه خدمات به تعداد نامحدود
· تعریف اطلاعات خدمات به تعداد نامحدود به همراه مبالغ و درصد تخفیف و درصد مالیاتی برای خدمات و سایر اطلاعات مرتبط با خدمات
· فاکتورهای خرید ، فروش ، برگشت از خرید و برگشت از فروش
· امکان جستجو پیشرفته در لیست کلیه فاکتور ها
· امکان چاپ بصورت لیستی از فاکتورها
· امکان چاپ تکی فاکتور ها به همراه لوگو شرکت
عملیات مرتبط با سرویس ها
· تعریف علت های سرویس به تعداد نامحدود
· تعریف وضعیت های سرویس به تعداد نامحدود
· تعریف نوع طرح تمدید گارانتی به تعداد نامحدود
· تعریف ویژگی های سرویس به تعداد نامحدود
· تعریف علت های تعلیق به تعداد نامحدود
· تعریف گارانتی تکنسین ها به تعداد نامحدود
· تعریف گارانتی محصول به تعداد نامحدود
· تعریف وضعیت تخصیص سرویس به تعداد نامحدود
· تعریف وضعیت تایید شرکت به تعداد نامحدود
· تعریف ایرادات ظاهری به تعداد نامحدود
· تعریف ایرادات فنی به تعداد نامحدود
· تعریف رفع ایرادات به تعداد نامحدود
اطلاعات سرویس ها و خدمات
· ورود اطلاعات سرویس ها ، توضیحات رسید ، مشتری و تکنسین ، تاریخ و ساعات سرویس ها
· ورود اطلاعات قطعات استفاده شده در سرویس به تعداد نامحدود
· ورود اطلاعات مبالغ سرویس ها : مبلغ قطعات رسید ، مبلغ قطعات تایید شده و سایر مبالغ
· ورود اطلاعات ایرادات فنی و ایرادات ظاهری برای سرویس مورد نظر
· ورود اطلاعات رفع ایرادات مورد نیاز برای سرویس مورد نظر
گزارشات
· گزارش جامع اطلاعات سرویس با قابلیت فیلتر بر اساس تمامی پارامترهای ورودی
· گزارش جامع از ایرادات فنی و ظاهری سرویس ها به تفکیک با قابلیت فیلتر بر اساس تمامی پارامترهای ورودی
· گزارش جامع از رفع ایرادات انجام شده برای سرویس های محصولات مشتریان با قابلیت فیلتر بر اساس تمامی پارامترهای ورودی
· گزارش جامع از قطعات مصرفی برای سرویس ها با قابلیت فیلتر بر اساس تمامی پارامترهای ورودی
· گزارش موجودی تعدادی و ریالی انبار به تفکیک انبار ، نام کالا ، تاریخ با قابلیت فیلتر کالاهای فاقد گردش در انبار یا انبارهای انتخاب شده
· گزارش کاردکس تعدادی کالا به تفکیک نام انبار ، نام مشتری ، نام انبار و تاریخ با قابلیت فیلتر کالاهای فاقد گردش در انبار یا انبارهای انتخاب شده
· گزارش سفارشات کالا ( اختصاصی کالاهای به حداقل و حداکثر رسیده )
· گزارش ریز عملکرد و صورتحساب ریالی مشتریان
· گزارش ریز عملکرد کاربران برای آگاهی مدیر سیستم از عملیات ثبت شده
· قابلیت تغییر در چاپ ها با استفاده از ماژول طراحی چاپ
امکانات برنامه
· تنظیمات برنامه
· تعریف سال مالی
· تعریف و مدیریت کاربر
· تعیین سطح دسترسی پیشرفته برای کاربران
· تهیه و بازیابی پشتیبان
- ۹۵/۱۱/۰۹